Domů / Odstoupení od smlouvy
Odběr novinek
Potřebujete poradit?

VOLEJTE:

mobil: 724 760 222

pevná linka: 326 921 466

 

PIŠTE:

dikos@dikos-kosmetika.cz

 

 

 

 

Odstoupení od smlouvy

Vrácení peněz lze uplatnit odstoupením od smlouvy

Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě musí kupující doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy.

Kupující může toto své právo na odstoupení od smlouvy realizovat tím, že buď doručí zboží osobně prodávajícímu spolu s projevem vůle od smlouvy odstoupit nebo na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictvím některého z přepravců spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit.

Při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem ve lhůtě 14 dnů ve smyslu § 53 odst. 7 obch. z. má kupující právo odstoupit bez jakékoliv sankce, tím není dotčen nárok prodávajícího na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží.

Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozeno, pokud možno v původním obalu bez známek užívání včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet, a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

JAK POSTUPOVAT, pokud

1. je zboží poškozené

Ppři převzetí zásilky zkontrolujte její stav, pokud je jakkoli poškozená (promáčená, roztrhaný či pomačkaný obal a pod.), na místě sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte. Pokud je zboží poškozené bez porušení obalu, napište nám podrobnosti mail, domluvíme se na řešení.

2. je zboží nefunkční

Reklamované zboží je potřeba poslat na naší adresu nebo osobně přinést do provozovny. K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady.

3. je objednávka nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Zavolejte nebo nám napište mail, domluvíme se na řešení.

Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít reklamační list (pdf), který najdete v Obchodních podmínkách - bod 14. Přílohy pod názvem Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF).